صفحات

۶/۱۴/۱۳۸۹

یعنی میشه؟؟؟؟

امروز داشتم فکر میکردم اگر من رئیس جمهور بودم چه ها که نمیکردم!!!!
اول حمله میکردم نیروگاه اتمی بوشهر رو با خاک یکسان میکردم.بعدش پام رو میکردم تو یه کفش که کار کار شیطان کوچیک یعنی روسیه است.چون روسیه آتیش گرفته با کمک پاکستان آب سیلاب رو میریختم اونجای روسیه که نمیسوزه بلکه با آب داغ بسوزه!!!!!بعدشم مغز های ترک رو از ترکیه فراری میدم به ایران واسه تربیت نیروی متخصص تولید نان بربری و منسوجات
این جوری به چینی ها اعلام میشه که آماده باش که اون ... ... رو لولو میخواد ببره حالا یواش یواش
بعدشم از دبی کفش وارد میکردم آخوند صادر میکردم که برن پیش اجدادشون حال کنن.حالا یه کمی مدرن تر اصلا میتونن برن شیخ نشینا
متن:خودم
پ ن:
منتظر هستید چی بنویسم یعنی از این بهترم انتظار میره؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...

حاجی چه کردی تو

ناشناس گفت...

خیلی خندیدم چه افکار پلید ولی مفیدی! من که بهت رای میدم!!!

O2 گفت...

باریکلا کاندید بشی خودم بهت رای میدم

Prissine گفت...

اونوقت ای کاش از سوابقت هم می نوشتی :)