صفحات

۶/۱۷/۱۳۸۹

گور خودم رو کندم

بهشت من
وقتی در مورد بهشت و جهنم اینا (میدونید که کیا!؟)  میشنوم که مثلا حوری بهشتی و چاه درک و.... خندم میگیره!
شاید بگید مثلا تو قرآن اومده؟ فقط می تونم یه لبخند بزنم.
مگه نه اینکه ما ز بالائیم و بالا میرویم؟مگه نه اینکه انسان قسمتی از روح خداوندی است؟
اگر قراره بریم تو جهنم بسوزیم بعد که گناهامون تزکیه شد حالا  بریم تو بهشت  انگور بهشتی تناول کنیم!!!پس مفهوم فنای فی ال... چی میشه؟ باز رفتیم تو مادیات که؟نمی فهمم چرا از دبستان تا آخر دانشگاه خشکه مذهبای بی عقل باید پرورش بدن؟
البته خوب که فکر میکنم می فهمم!!!!
متن:کی بود کی بود من نبودم.
پ ن:اگه من رو بردن مدیونید اگه راهم رو ادامه ندید!!!!!!!

۹ نظر:

نیم تنه گفت...

از شما چه پنهان که ما هم در کتمان نمیرود این حرفها

ناشناس گفت...

تا وقتی بهشت و جهنمی وجود داشته باشه مردم رو میشه ازشون خوب سواری گرفت.هرچند زندگی ما هم به خاطر این داستانها آسیب دیده ولی خب خوشحالم که سرم با این وعده وعیدا دیگه کلاه نمیره.
پس؛
می نوش دمی که زندگی اینست...

رعنا گفت...

به قول سهراب: مذهب شوخی سنگینی بود که محیط با من کرد
و من سال ها مذهبی ماندم
بی آنکه خدایی داشته باشم

Morteza گفت...

راهت ادامه دارد به شرطي كه با دليل و با مزه صحبت كني ...

پیچولیده در وجود خویش گفت...

مرتضی جان هرجا که فکر میکنی بی منطق صحبت کردم بگو تا بگم .دلیل دارم فدات شم

O2 گفت...

اگه بردنت کهریزک یه برادری بکن جور ما رو هم بکش

پیچولیده در وجود خویش گفت...

o2 جان شما نگران نباش برادر قرار به بستن تانکه .کار همشون رو تموم میکنم.
فکرش رو بکن:
پیچولیده در وجود خویش "فهمیده"

التماس دعا گفت...

هر چي فكر ميكنم نميشه بهشت و جهنمي نباشه اصلا نميشه همه چي به اين راحتي كشككي باشه .چشمهارو بايد شست جور ديگر بايد ديد. دال بده

پیچولیده در وجود خویش گفت...

التماس دعا:
حرف منم این نیست که اخرتی وجود نداره!حرف من اینه که آخرت اینی که اینا میگن نیست.یه چیزی فرا تر از فهم ماست.ذهن ما مثل یه شرکت با مسوولیت محدوده !یعنی در انحصار مادیات!
معنویت آخرت رو ما نمیتونیم درک کنیم
نباید بدون تعقل هر چیزی رو پذیرفت.