صفحات

۷/۰۱/۱۳۸۹

اول مهر


نستالوژی اول مهر هم میتونه صورتی باشه !هم میتونه خاکستری باشه!!!شاید بتونه برای هر کس یه رنگ باشه!!!
ولی واسه من خاکستریه. الانم اول مهره!!!!
متن :خودم
پ.ن.
1-سلامتی شما!
2-چقدر از برنامه های تلویزیونی اول مهر متنفر بودم.بچه های مدرسه والت. اون اهنگ همشاگردی سلام.مزخرفاتی که مجری ها راجع به اول مهر میگفتند.همه رو مخم بود از همون بچگی.
3- تصاویر رو برو مربوط به یه مدرسه شیشه ای در ژاپن میباشد.ببین بچه ژاپنی ها سوار چه مدرسه هایی میشن بچه ایرانی ها تو چه محیطی درس میخونن!!!




                                                     
                                                                                         

۱ نظر:

وروجک گفت...

من که مدرسه رو خیلی دوس داشتم بنظر من دوران خوبی بود بزرگترین دغدغم هم این بود که بالاترین نمره کلاس نشم(خودمو میکشتم)نمیدونم شاید من زیادی ... بودم!