صفحات

۷/۱۰/۱۳۸۹

م د ی ر ی ت

مدیریت بحران یعنی کاری که دیروز مدرس ما انجام داد!!
همه تو کلاس نشسته بودیم و داشتیم ریپید افترهر میکردیم که خدا به روز بد گرفتا رتون نکنه یه نسیم مطبوعی به مشاممون خورد !!اونم نه ملایم بلکه تند!. شدید.! سریع !. وسیع!  فراگیر.دیگه نمیدونم چطوری باید براتون وصفش کنم شما خودتون باهوشید.ما ولی دیروز مدهوش بودیم.همینطور که ما مدهوش بودیم تیچر رو دیدیم که با حال و هوای زائد الوصفی گفت آنتراک و مثل تیری که از کمان رها شود پرید بیرون و ما نیز هراسان بدنبال او از هر سو گریزان شدیم.به راهرو که رسیدیم تیچر رو دیدیم  در حالی که با مسئول بد بخت آموزشگاه دست به یخه شده که شما از روی عمد هر زمان من کلاس دارم نسیم مطبوعی را به کلاس من روانه میکنید.
منم تو این فکر که واقعا کار این آقا بوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متن:خودم
پ.ن.
1-اینجا ایران است
2-به هم شک نکنید.از کولر غافل نباشید

۱۳ نظر:

وروجک گفت...

خدا پدرو مادر این تیچرو بیامرزه نمیدونم اگه آنتراک نداده بود الان ما زنده بودیم یا نه در هر صورت ما جونمونو مدیون تیچریم!!!

تانیا جون گفت...

این موضوع رو میشه از چند حیث بررسی کرد شاید 1نفر با تیچر خصومت داشته و از اونجاییم که میدونسته دریچه هواکش دستشویی نزدیک کولره رفته دستشوییو و طی 1 اقدام غافلگیرانه ... شایدم 1نفر از بچه های کلاس هی فشار میوورده که درس بره تو مغزش ولی از شانس بدش از 1 جای دیگه اشتباهی تخلیه فشار شده شایدم خود تیچر ...!!! خلاصه که فرضیه های زیادی وجود داره

ارشمیدوس گفت...

از این اتفاقا برای منم افتاده اوووووووووووووووووووووووف....
پیییییییییییییییییییییییییییف....
ااااااااااااااااااااااااااااااه...

کریستین رونالدو گفت...

ا وای هرچی که ما میکشیم از دست این پیشرفته تکنولوژی و کولر میکشیم...

خوش صفت گفت...

خرجش 1 آفتابه آب بود ...احتمالا این کاره 1 انسان صرفه جو در مصرف آب بوده ولی خبر نداشت که با این کارش جون 1 عده آدم فرهیخته و در طلب کسب علم ودانشو به خطر انداخته!

ارشیا گفت...

لازمه اعضای کلاس یه پیچولشی در وجود خودشون بکنن ببینن این رایحه خوش از کجا آب میخوره!!!

آیدان گفت...

یه پیشنهاد دوستانه
در هنگام ورود به کلاس ماسکهای خود را از داخل کیف خارج کرده و با خیاله راحت به درس و زندگیه خود برسید.یه کاری کنید که ماسکتون علاوه بر وظیفه خطیر بوگیر بودن بینیتان را هم کوچک کند(قابل توجه بینیهای گوشتی و گنده)

وروجک گفت...

این پستتون ترکونده ها...!!! دست رو درد دل ما گذاشتین دستتون درد نکنه !!!

آقای کرمی گفت...

خدا بهتون صبر بده در راه علم اندوزی چه سختیا که نباید کشید...

آقای شفیعی گفت...

کی بود کی بود من نبودم تقصیر آستینم بود آستینم ماله کتم بود کتم واسه بابام بود .....

ناشناس گفت...

مدیریت یعنی این که از 23 خرداد پارسال تا الان هر از چند گاه تمام شهر رو خس و خاشاک خفه میکنه!

ناشناس گفت...

اشک تو چرا در میاد آخه؟!!!

وروجک گفت...

اینجا چند تا فرضیه مطرح میشه شاید 1 نفر با تیچر خصومت داشته از اونجاییم که میدونسته هواکش دستشویی بغل کولره نامردی نکرده رفته و ... شایدم 1 نفر از استیودنتا خیلی به خودش فشار اورده بوده که درس بره توی مخش ولی از بخت بد مازاد فشار از 1 جای دیگه در رفته
شایدم خود تیچر...بالاخره انسان جایزالخطاس دیگه پیش میاد