صفحات

۸/۰۴/۱۳۸۹

برای افسانه جون و بقیه خوانندگان عزیز

بدترین اتفاق: مرگ دخترخالم تو سالی که گذشت.
خوب‌ترین اتفاق:قبولی تو دانشگاه
بدترین تصمیم: انتخاب شغل فعلیم
بزرگ‌ترین پشیمانی:شغل فعلیم و هرچی که به اون مربوط میشه
فرد تأثیرگذار زندگی: کسی روم تاثیر نمیگذاره یا لا اقل خودم اینجوری فکر میکنم
آرزوی زندگی:سلامتی و دیدن اشک شوق پدر و مادرم
اعتقاد به معجزه: بیشتر به عجوزه معتقدم تا معجزه
اعتقاد به خوش‌شانسی: خوش شانسی پشت گوشمه اگه اونو دیدم این رو هم میبینم
خیانت: گوشی رو بردار تا صدات یکمی ارومم کنه.من گوش میبرم.چشم در میارم.
عشق: پیچیدست.با احساس امیختست.با منفعت بیگانه و به عقل میگه کیه؟!!!!!!!کیه؟ کی بود؟!!!!!کیییییییییبووووود.
دروغ: پینوکیو
از که بدم می‌آید: مقطعیه .زود یادم میره
تا به حال دل کسی را شکسته اید: نمی خواستم ولی شد.نادم و بسی پشیمانم. از همینجا عرض پوزش و ندامت
دلیل انتخاب اسم وبلاگ: کشمکش درونی خودم
از بچه‌های وب چه کسی را بیش‌تر دوست دارید؟ نشده! کدئین ساعت شنی o2 علف هرز مینیمال خوار خاسک هفت دنده گوریل فهیم همه اونایی رو که تا حالا براشون کامنت گذاشتم.ناراحت نشین اگر نام نبردم ارش کمانگیر عزیز -نیم تنه-گوسفند ارمانگرا-شوفر -راننده تاکسی دیفال مستراح ....
تعریفی از زندگی خودم: تنبلی
خوش‌بختی: سراب
این واژه‌ها یادآور چه چیزی برای‌تان هستند؟
هلو:جذاب
خدا: بخشنده
امام حسین: مظلوم
اشک:شور
کوه: درکه پایه باشید یه بار با هم بریم
فرار از زندان: لاست
هوش: کما
خواهر شوهر: نمیخوام هیچوقت داشته باشم
رنگ چشم‌هایم: عسلی
رنگ مورد علاقه: صورتی
جواب تلفن و ارتباطات: زیاد حوصله ندارم
کلام آخر: افق
متن:لبیک به دعوت ساعت شنی
پ . ن:
1-عرض تشکر و قدر دانی

۶ نظر:

ناشناس گفت...

لبیکت را شنیدم ،ممنون!D:

ناشناس گفت...

بسی پاسخ خای دلنشینی بود

O2 گفت...

ممنون بابت لطفت چه عجب یکی وبلاگ ما رو می خونه

Unknown گفت...

سلام منم فرزان
امیدوارم یادت بیاد
قول داده بودی جوابمو بدی
یادته باهم چت کردیم
عزیزم قربون اون احساسات لطیف و پاکت
ارزو دارم قشنگترین لحظه های عاشقی نصیبت بشه

ما ها همسفر جاده عشقیم بیا خاطره همون قشنگ بشه

پیچولیده در وجود خویش گفت...

سلام فرزان جان.بله همش رو یادمه.از این همه محبتت ممنون.
بالاخره تکلیف ما رو روشن کن احمد یا فرزان؟
برات ارزوی خوشبختی روز افزون دارم.

نیم تنه گفت...

قالب وبلاگت خوب شده
بازی خوبی بود.