صفحات

۶/۲۲/۱۳۸۹

مخ یا قلب؟


هر چی من خودم رو از وسط به دو نیم کردم که بابا میگی منطق؟درست! ولی همش که نمیشه منطق پس این وسط این جیگر زپرتی زلیخا رو چیکار کنم؟ به خرجش نرفت که نرفت.
اگه همش راه عقل رو بریم شلیم به خدا شلیم!!اگه همش سنگ احساس رو هم به سینه بزنیم  بازم یه پای زندگی میلنگه!!!
حالا خدا به داد اونایی برسه که یه شخصیتشون به اون یکی شخصیتشون پنالتی میزنه!!!احساساتی هایی که میخوان بگن ما منطق رو قورت دادیم تو مرحله آنالیزیم!!!!!
طرف یه روز به ماهی های تو اکواریومش با دست خودش غذا نده شب خوابش نمیبره بعد میگه زندگی یه توافقه!! یه قرارداد اجتماعیه!!!.دم خروست رو(اوه ببخشید پام رفت روش) قبول کنم ؟یا قسم حضرت عباست رو استاد؟
یه عده هم هستند که صبح به صبح عصا هاشون رو با چای میل میکنن و نزول اجلاس میفرمایند وسط جامعه .اگر تونستید ارتباط برقرار کنید جایزه دارید!!!سگ نگاهشون تازیه! تازه به هاری هم مبتلاست.دیگه چی بگم؟سلامتیت رو میخوام عزیزم.

متن:خودم
پ.ن.
1-یا حق
2-آقا مرتضی اگر خوندی حتما نظر بده.
3-از این آدمهای همیشه شاکی جامعه نیستم !!!بابا درد دارم تو این دل کوچولوم!!!!!!!!!!

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

کی گفته این حرفو؟خودش هم آدم منطقی هستش و کاملا احساسات رو زیر پا گذاشته؟؟؟
البته من خودم رو آدمهای منطقی بیشتر حساب میکنم ولی یه جاهایی منطق کم میاره! مثلا فکر میکنی مادرها میتونند منطقی به بچه هاشون توجه و محبت کنند؟

پیچولیده در وجود خویش گفت...

مسئله اینجاست که مدتهاست میبینم بین منطق و احساسات آدمها حتی در بعضی مواقع خود من تعادل بر قرار نیست.
البته از این مشعوف میشم که طرف تعادل عاطفی و رفتاری نداره ولی ادعاش نمیخوام بگم چه کارا که نمیکنه؟
من که ادعایی ندارم.

ناشناس گفت...

احساساتي نباش ولي به احساس ديگران احترام بذار. انقدرم منطقي نباش مغز انسان تا يه حدي كشش داره وگرنه منتظر ....مغزتون باشيد . من گفتم نگيد نگفتم گفتم

التماس دعا گفت...

مهمترين فرق انسانها با ديگر موجودات خدا داشتن هم زمان عقل و احساس كه بسته به شرايط ميشه از يكيش بيشتر بهره برد ياكمتر به هر حال بايد كنترل عقل و احساسمون داشته باشيم

پیچولیده در وجود خویش گفت...

التماس دعا:
قربون ادم چیز فهم.منم همین رو میگم.

التماس دعا گفت...

پس خدارو شكر مشكلي نيست

Bingala گفت...

مخ! قلب فقط یه پمپه!! ;)

پیچولیده در وجود خویش گفت...

bingala:
از شما میپرسم توی هیچ موقعیتی قرار نگرفتی که مجبور باشی از بین قلب و احساس یکی رو انتخاب کنی؟حتی یک مورد؟

ناشناس گفت...

خيلي دوست دارم يه چند وقت مغز و قلبم بفرستم مرخصي هر چي ميكشم از اين دوتاست. خسته نباشي

ناشناس گفت...

علاوه تو خودت و تو کتابها هم زیاد میپیلوچی؟؟؟؟
درست میگی دقیقا منم همین احساس رو دارم چون وقتی کاری ندارم وقت کمتر میارم منم کلا از داشتن کار لذت میبرم.

افسانه گفت...

منم قدیمابیشتر میخوندم، الان دارم قدرت اراده ی وین دایر رو واسه بار دوم میخونم خیلی احساس خوبی بهم میده و همه ی کتابهای دیپاک چوپرا رو دوست دارم، چه خوبه آدم در مورد چیزایی که دوست داره حرف بزنه

O2 گفت...

والا صادقانه بگم منم همیشه در جدال بین عقل و دلم لنگ در هوام