صفحات

۶/۲۶/۱۳۸۹

خدایا تو بزرگی


نمیدونم این فیلم رو دیدید یا نه؟من اصولا فیلم باز نیستم.ولی به صورت اتفاقی این  فیلم رو دیدم که یه نکته جالب توش داشت.
من هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده بودم که اگر خداوند در استجابت خواسته های بندگانش دخل و تصرفی نداشته باشه
چعه تبعاتی میتونه در بر داشته باشه!!!به هر حال دیدنش ضرر نداره
http://noghtefilm.vcp.ir/?viewpost=x2053dr224b

متن :خودم
پ . ن :
1-اگه منم یه همچی قدرتی داشتم با این کشیش پدر سوخته یه کارایی داشتم.یه چی تو مایه های پرچم و این حرفا!!!
فکر کرده این نه نه من غریبم بازی هارو در بیاره ما مسجد رو نمیسازیم اون طرف ها .نمیدونه ما کوروش رو خوابوندیم ولی خودمون بیداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-بابا انقدر با خواسته های الکی وقت خداوند رو نگیرید.بذارید ما رو هم ببینه آخه!!!

هیچ نظری موجود نیست: